SKIVE RIDEKLUBS VENNER

Formål:

Støtteforeningens formål er at skabe et godt sammenhold i klubben via sociale arrangementer som fx rytterlejr, klubstævner og hyggeligt samvær i det hele taget.

Foreningens arbejde:

I samarbejde med Rideklubben’s sponsorudvalg at, tegne annoncer til Rideklubbens programmer i forbindelse med stævner og til at tegne kontrakter om reklameskilte i ridehallerne.

Foreningens indtægter:

Indtægterne erhverves dels i forbindelse med ovennævnte arrangementer, dels ved kontingent-indbetalinger.

Sponsorér en klasse ved stævnerne, tegn reklamer i stævneprogrammerne og/eller få et reklameskilt i en af hallerne, hvis du har firma eller er forretningsdrivende. Hjælp i Café Mulen, tag gerne børnenes bedsteforældre og familiens venner med og nyd traktementerne i Caféen, eller aktivt som medhjælper ved salg og servering eller ved levering af kage eller lign. med henblik på salg i Café' Mulen.

Vi vil gerne opfordre jer alle til at melde jer ind i Skive Ride klubs Venner.

Det koster 100 kr. pr år.

Medlemskortet er personligt og gælder kun for én person. Ønsker man et husstandsmedlemsskab koster det 250 kr. om året.

For beløbet er der udover ovenstående følgende goder og attraktive fordele ved stævner: Gratis kaffe og rabat kr. 5 ved køb af pommes frites.

Medlemsskabet oprettes HER

Vores sponsorer