Sommeropstarts grill komsammen - BARN

Antal tilmeldte: 0 Pris: 35 DKK Lokation:
Flyvej 18
7800 Skive
Dato:
17-08-2024 12:30 - 17:00
Sidste frist for tilmelding:
10-08-2024

Sommeropstarts-         grillkomsammen.

Lørdag d. 17August…                                                            …vil Venneforeningen gerne invitere alle, privat- og elevskole ryttere, samt hele deres familie, til en hyggelig eftermiddag i Skive Rideklub.

Vi starter med fællesspisning kl. 12.30

Herefter vil der være rundbold, kagekonkurrence, bål med snobrød og skumfiduser, kæpheste springbane, samt andre sjove aktiviteter.

Vi griller pølser og kyllingespyd, som serveres med                    kartoffelsalat og pastasalat.

Pris pr. voksen 50 kr.

Pris pr. barn (under 12 år) 35 kr.

Prisen er inkl. mad samt en valgfri drik, kaffe og kage.

Vi slutter eftermiddagen af ca. kl. 17.00

Vi gælder os til at se jer alle.                                                             Med venlig hilsen Venneforeningen.

___________________________________________________

Medbring en hjemmelavet kage og deltag i kagekonkurrencen,

så kan du vinde skønne præmier. Konkurrencen afvikles ca. kl. 15.00

Tilmelding senest d. 10. august.

Kontakt info

Disse informationer er krævet til at gennemføre online betalinger i henhold til de nye EU regler for sikker online betaling (3D secure). Læs mere omkring dette her.

Pris: 35 DKK

Vores sponsorer